2015.01.24. 19:19:22 (8)
Szia, Aflamin mellé kell valami gyomorkímélő...
  2015.01.24. 18:48:35 (7)
Köszönöm, hogy írtatok. a saját orvosom nem volt elérhető, igy egy másikhoz mentem el, azt ajánlotta szedjem a tejelvonót, a homeopatiás fajtát használtam , nekem semmit nem segitett.- hónapokig szedtem.sajnos magától nem apadt el. meg adott aflamint gyulladáscsökkentőt, mert görcsölt a hasam,fel is fáztam- ezt mondta az orvos is kizárta a terhességet. de. a menst. tegnap jött meg, és már el is múlt, ez elég érdekes.. hányingerem van minden reggel, lehet hogy a gyógyszerek/gyógyszerek okozták, most arra jutottam h az aflamint elhagyom, mert kilyukad a gyomrom, és csak remélni tudom hogy ha amire nagyon kevés az esély, h mégis gyerekem lesz, nem ártott neki. a tejelvonot nem hagyom abba, mondjuk azon is rajta van, konzultáljak, de már annyira zavart a sok tej,- a hormonok fokozták, és most érzem kisebb lett a mellem, vagyis apad a tej.
  2015.01.21. 18:42:42 (6)
Szia én is szoptatósan estem teherbe ujra el is apadt amikor kb 6-7 hetes terhes voltam majd szülès után ujra beindult.
  2015.01.21. 11:23:31 (5)
Kora-terhességben akinek már elapadt, annak is lehet minimális termelődés. A gyógyszer tényleg nem javasolt terhesség alatt. Viszont szerintem homeopatiás Urtica Urels C30 potenciálban alkalmazható. Alacsonyabb potenciál serkenti a tejtermelést!!!
  2015.01.20. 21:17:55 (4)
Mindenképpen menj dokihoz mert magas prolaktinszint is okozhatja.
  2015.01.20. 19:06:49 (3)
Egészen biztos, hogy minden női szervezet más, de nekem mind a két kisfiamnál úgy volt, hogy amikor már nem szopiztak, a tejem is elapadt.
A kereslet kínálat elv: mivel már nem szopiztak, így nem is termelődött.
Gyógyszert emiatt nem kellett szednem!
De, ha nem feltétlenül szeretnél egyből orvoshoz menni, nézz utána ilyen webdokis oldalakon, ott szakember nőgyógyászok válaszolnak (legtöbb válasz mondjuk mindig az, hogy menj el egy szakrendelésre)!
  2015.01.20. 18:50:01 (2)
bocsánat a helyesírási hibákért.
  2015.01.20. 18:48:46 (1)
Hátha valaki tudna segiteni, tudom nődoki a specialista, de azért érdekelne. szóval, 3,5 évig anyatejet kapott a fiam, most szántam el amgam rá hogy elapasszam mert aug. óta nem apadt el!nem kapot innentől semmit belőle. nem fejtem. de közben val.szin terhes lettem, az rovos felirt egy anyatejapasztót, egy szemet bevettem, msánap kezdődtek a hányigerek, amik val.szin az új kis életet jelentették, de én megijedtem. abbahagytam. mert rá van irva, hogy szoptatás, terhességkor, nem javalott. nagyon szeretném ha egészséges kicsikém születne, de nem szivesen hordanám 9 hónapig a mellemben az a anyatejet, a hormonok stb. miatt, feszit a tejtől. vélemény?